Jestliže se na výrobku vyskytne v záruční době vada, která nebyla způsobena uživatelem, ani třetí osobou, nebo neodvratnou událostí (např. živelnou pohromou), bude výrobek opraven bezplatně.
Záruční lhůta na výrobek se poskytuje ode dne montáže konečnému zákazníkovi v délce: 2 roky
1. Podmínky pro uplatnění záruky
2. Servis
3. Postup při reklamaci
Uvedené záruční podmínky mají pouze informativní charakter. Jejich přesné znění je součástí smluvních vztahů mezi prodávajícím a kupujícím.
Podklady potřebné pro pozáruční servis
Předběžný rozpočet nákladů
Předběžný rozpočet nákladů bude vyhotoven tehdy, když již oprava nebude spadat pod záruční dobu a když ho budete požadovat. O předběžný rozpočet nákladů si požádáte prostřednictvím telefonu či zasláním potřebných podkladů na reklamace@hiokna.cz
Průběh opravy
Informujeme Vás o rozpočtu nákladů. Vy se pak rozhodnete, zda k Vám máme přijet. Na místě bude zhodnocen naším technikem skutečný stav závady a do upřesněna finální cena za provedené práce. Po Vašem schválení bude provedena oprava.